[PiN-diskusjon] Hva skjer'a?

Marit Halse personvern at tiram.org
Ons 26. Apr 2006 16:42:00 CEST

På Wed, 19 Apr 2006 17:45:45 +0200, skrev Petter Reinholdtsen
<pere at hungry.com>:

> Og det er mye som gjenstår før foreningen er i fullt gjenge.  Jeg
> håper dere kan bistå i arbeidet, da begge vi som står bak
> oppfriskingen, Jonny Birkelund og meg, som har alt for mange jern i
> ilden allerede.

Det gjelder sikkert fleire av de som står på lista her! Men det er klart
man gjerne vil hjelpe til:) Men kan jeg spørre om det er noe konkret på
gang -- er det for eksempel planer om generalforsamling? Presseskriv?
Buttons? :)

M :?
--
Marit Halse