[PiN-diskusjon] Forsiden til foreningen bør forbedres

Helge H. Follestad helgehf at student.matnat.uio.no
Lør 6. Mai 2006 20:05:14 CEST

Hei.

On Sat, May 06, 2006 at 12:50:37PM +0200, Petter Reinholdtsen wrote:

> Noen som har forslag til hva vi bør ha på forsiden til foreningen, dvs
> <URL:http://personvern.no/wiki/index.php/Hovedside>.  Det som står der
> i dag er ikke veldig innbydende for potensielle medlemmer.
>
> Er det en måte å få flyttet de valgene som nå står på høyresiden over
> på spalten til venstre?  Noen som kjenner mediawiki godt nok til å
> fikse det?  Jeg klarte det ikke selv.

Det ligger i en table (burde vel ha vært CSS), jeg endret det nå til
å være slik jeg tror du vil ha det. Om det ikke var slik så får du
spesifisere bedre.

Jeg la også merke til at linkene i bunnen, Om Wikipedia &
Disclaimers ikke er særlig lurt å ha på førstesiden slik de er nå.

--
Helge H. Follestad

()  ascii ribbon campaign - against html mail
/\  est. 1998             - against proprietary formats
    http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments