[PiN-diskusjon] Forsiden til foreningen bør forbedres

Marit Halse personvern at tiram.org
Søn 7. Mai 2006 19:25:21 CEST

På Sun, 07 May 2006 18:51:43 +0200, skrev jonny birkelund
<jonnyb at opera.com>:

> prøv å rekrutter i miljøer utenfor dataverden/internett, Bestemødre og
> generelt folk i gata som er bekymret for personvernet er en
> stor og viktig gruppe. denne gruppen er ikke alltid lett å nå.

Det er hovedårsaken til at jeg meiner vi burde freshe opp designet på
nettsida litt. Wiki-look'en appellerer vel først og fremst til meir eller
mindre nerdete folk:)

Forresten, strekkodene til venstre på sidene, er det PiNs logo?

M :)
--
Marit Halse
mailto:personvern at tiram.org -- http://tiram.org/blogg/