[PiN-diskusjon] Forsiden til foreningen bør forbedres

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Man 8. Mai 2006 09:56:14 CEST

[Lars-Henrik Michelsen]
> Det høyres ut som eit godt tiltak, sjølv kan eg ikkje slike
> ting. Men er sikker på at designoverhaling vil skaffe PIN fleire
> medlemmer.

Det er ikke vanskelig å oppdatere en wiki-side.  Det er ren tekst med
enkel oppmerking av overskrifter, strekpunktlister og lignende.  Du
trenger bare registrere deg, så kan du redigere wikisidene på
www.personvern.no. :)

Vi satte opp en wiki for at det skulle være enkelt for medlemmene å
bidra, og vi håper vi har lykkes, så gi gjerne tilbakemelding hvis det
fortsatt er for vanskelig.

Vennlig hilsen,
--
Petter Reinholdtsen