[PiN-diskusjon]=?ISO-8859-1?Q?F=E5r ?= =?ISO-8859-1?Q? USA_?= tilgang tildata innsamlet med bakgrunn i datalagring

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Søn 14. Mai 2006 23:44:09 CEST

[Lars-Henrik Michelsen]
> Og kva gjer vi (les: PIN) med dette? Burde vi ikkje slåss mot at
> Noreg implementerer datalagringsdirektivet?

Godt spørsmål.  Hva gjør PiN-medlemmer med dette?  Jeg synes det bør
kjempes mot dette direktivet, men er allerede for bortlovet med fri
programvareutvikling til å ta på meg flere oppgaver.

> Kva arbeidsformar har vi? Kronikker? Debattinnlegg? Møte med
> regjeringsmedlemmer?

Tja.  Det er vel et resultat av hva medlemmene kan bidra med.  Jeg kan
bidra med kontaktpersoner inn i partier og statsforvaltning.  Kan du
bidra med kronikker, debattanlegg, notater og bakgrunnsinformasjon til
journalister?

Hvem har tid og anledning til å jobbe med dette?