[PiN-diskusjon] Hva skjer'a?

Cynthia Smith feitpingvin at gmail.com
Man 15. Mai 2006 09:30:26 CEST

Leserinnlegg og sånt er bra for å få oppmerksomheten, men da bør det vi
skriver om være noe som "folk utenfor det vanlige nettverket
vårt"/bestemødre er opptatt av. Noe som gir positivt inntrykk.
Tinfolje-hettene bør da legges et annet sted. Det er en tendens å være for
mye av det i sånne typer grupper og gir litt dårlig/negativt inntrykk. Men
det spørs vel om hva slags gruppe PiN ønsker seg å være...

Cynthia