[PiN-diskusjon] Hva skjer'a?

jonny birkelund jonnyb at opera.com
Man 15. Mai 2006 10:05:44 CEST

Enig. skal pin bli en folkelig forening er det viktig å ikke drukne i technobabble. Jenter er av en eller grunn langt flinkere til å selge og formidle på en folkelig måte hvorfor vi ikke bør sluke alle overvåkningsforslag som staten og andre aktører foreslår. Diskusjon rundt etikk og ønske om en personlig sfære er også meget vanskelig å kvele med technobabble når det kommer fra jenter. dette har jeg prøvd :-) hehe

--
Jonny  Birkelund
itsjef