[PiN-diskusjon] Re: Spørsmål om personvern (fwd)

Thomas Gramstad thomas at efn.no
Tor 8. Jun 2006 18:39:14 CEST

---------- Forwarded message ----------
Date: Thu, 8 Jun 2006 18:37:33 +0200 (CEST)
From: Thomas Gramstad <thomas at efn.no>
To: Lars Ødegaard <larsoe at gmail.com>
Subject: Re: Spørsmål om personvern

Hei,

Du stiller store spørsmål som jeg ikke vet om noen vet svarene på,
men som er verdt å stille og diskutere. I første omgang cc'er jeg
EFNs styre på denne korrespondansen, og dessuten videresender jeg
brevet ditt til foreningen Personvern i Norge (PiN). Både EFN og
PiN håper jo at personvern skal komme mye mer på dagsorden i Norge
enn det er idag. (Se www.personvern.no for mer info om PiN.)

Jeg ønsker også å videresende ditt brev og dine spørsmål til EFNs
forum, efn-listen. Siden dette er et stort og mer eller mindre
offentlig forum med over 900 deltakere, vil jeg først spørre deg
om tillatelse til å videresende dit. Jeg tror det vil ha noe for
seg, og kan gi flere innspill og mulige svar.

Mvh,

Thomas Gramstad
thomas at efn.no