[PiN-diskusjon] "Ni av ti vil ha kameraovervåking på bussen"

Helge H. Follestad helgehf at student.matnat.uio.no
Man 12. Jun 2006 16:57:34 CEST

On Sunday, 2006-06-11 10:27:39 +0200, Cynthia Smith wrote:

>    Nå begynner jeg å bli litt lei. En "folkelig" gruppe kommer PiN
>    *aldri* til å være hvis slikt fortsetter.

Om PiN skal være en folkelig gruppe så må vel også de som ikke har
satt seg inn og fulgt med i massemediene få lov til å stille
spørsmål - uten å få en skyllebøte?

--
Helge H. Follestad

()  ascii ribbon campaign - against html mail
/\  est. 1998             - against proprietary formats
    http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments