[PiN-diskusjon] "Ni av ti vil ha kameraovervåking på bussen"

Marit Halse personvern at tiram.org
Man 12. Jun 2006 17:15:26 CEST

På Mon, 12 Jun 2006 16:57:13 +0200, skrev Helge H. Follestad
<helgehf at student.matnat.uio.no>:

> Om PiN skal være en folkelig gruppe så må vel også de som ikke har
> satt seg inn og fulgt med i massemediene få lov til å stille
> spørsmål - uten å få en skyllebøte?

Jeg tipper Cynthia oppfatta spørsmålet fra Thomas Gramstad som jeg gjorde
i farta, lett sarkastisk og retorisk. Spesielt ettersom et kjapt
internettsøk fant fleire treff på artikler om bl.a. gjengbråk på busser og
trikker. Hvis han ikke meinte det sånn, er det jo bare å beklage -- det er
lett å misforstå folk når man bare har skrift å forholde seg til.

M :.
--
Marit Halse
mailto:personvern at tiram.org -- http://tiram.org/