[PiN-diskusjon] Gjenoppstartsmøte for personvernforeningen (Was: "Ni av ti vil ha kameraovervåking på bussen")

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Man 12. Jun 2006 17:16:54 CEST

[Lars-Henrik Michelsen]
> Oppstartsmøte PIN - når?
> Kan nokon av dykk som har vore med i PIN før ta initiativ til eit
> formelt gjenoppstartsmøte, alternativt delegere oppgåva vidare?

Tja.  Skal vi forsøke før eller etter sommeren.

Det er nå 26 adresser på pin-medlemmer@ og 21 adresser på
pin-diskusjon at .  Jeg skulle gjerne sett at det var fler, men
rekruteringen har stoppet litt opp så jeg tror vi får klare oss med de
som allerede har oppdaget foreningen.

> Vi kunne kanskje lånt eit møterom hjååDatatilsynet og invitert Georg
> Apenes til å halde helsingstale?

Det høres bra ut.

> Eg etterlyser ein dato.
>
> Er det mange på maillista som bur utanfor Oslo?

Jeg holder til i Oslo, men vet at noen av medlemmene ikke bor her.

Jeg er ingen av de som har vært med før, men har ingen skrupler med å
ta avgjørelser. :)

Kan du, Lars-Herik, ta initiativet til et gjenoppstartsmøte, og høre
når og hvor det kan passe for de 26 personene som bør anses medlemmer.
Du kan sjekke abonnentslisten til pin-medlemmer via
<URL:http://personvern.no/mailman/listinfo/pin-medlemmer>.

Kan det være en ide å ha IRC-møte eller skype-møte i stedet for fysisk
oppmøte?  Da kan kanskje flere delta?

Til gjenoppstartsmøtet bør forslag til nytt styre være på plass.  Skal
vi utpeke en valgkomite som tar jobben med å sette sammen et forslag?
Noen som melder seg til dette?

Vennlig hilsen,
--
Petter Reinholdtsen
Leder i NUUG - foreningen for profesjonelle databrukere