[PiN-diskusjon] Gjenoppstartsmøte for personvernforeningen (Was: "Ni av ti vil ha kameraovervåking på bussen")

Helge H. Follestad helgehf at student.matnat.uio.no
Man 12. Jun 2006 17:30:00 CEST

On Monday, 2006-06-12 17:16:42 +0200, Petter Reinholdtsen wrote:

> Kan det være en ide å ha IRC-møte eller skype-møte i stedet for fysisk
> oppmøte?  Da kan kanskje flere delta?

Et fysisk møte er føles ofte litt mer forpliktende og det er lettere
å veksel litt flere ideer uformelt ol. Jeg synes man bør ha fysisk
møte. (Men om det blir før sommeren kan jeg neppe.)

--
Helge H. Follestad

()  ascii ribbon campaign - against html mail
/\  est. 1998             - against proprietary formats
    http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments