[PiN-diskusjon] Gjenoppstartsmøte for personvernforeningen

Lars-Henrik Michelsen lars-henrik at liberal.no
Man 12. Jun 2006 17:41:04 CEST

Er enig i at gjenoppstartsmøte bør skje etter sumaren. Eg kan godt ta
initiativ til dette. Framlegg til tid og stad kjem seinare.

15.juni kl.18 har komt opp som tidspunkt  for et uformelt pre-møte. Det er
på torsdag i denne veka. Er det nokon som kan  stille på justisen i
Møllergata 16? Eg kan fikse eit bord. Derfra kan ein diskutere
datalagringsdirektivet og arbeidet fram mot gjenoppstartsmøte til hausten.

Lars-Henrik