[PiN-diskusjon] Gjenoppstartsmøte for personvernforeningen

Helge H. Follestad helgehf at student.matnat.uio.no
Tir 13. Jun 2006 15:53:23 CEST

On Monday, 2006-06-12 17:34:26 +0200, Petter Reinholdtsen wrote:
> [Helge H. Follestad]

> Den dagen er jeg travelt opptatt med perl-konferanse og sommerfest for
> fri programvare-, unix- og åpne standardsentusiaster i NUUG-regi
> (http://www.nuug.no/), så jeg kan ikke stille.  Men synes det høres ut
> som et møte der personvernforeningen bør være representert, så jeg
> håper noen kan møtes der.

Om noen andre har tenkt seg dit så send meg gjerne i mail :-)

Da tenker jeg å dukke opp på nuugs sommerfest siden det virker som
om noen iallfall kan treffes der.

Det er fortsatt gratis 35 plasser så andre interesserte kan kanskje
også melde seg på? Ulempen kan være at de som ikke er
datainteresserte føler dette som ekskluderene.

--
Helge H. Follestad

()  ascii ribbon campaign - against html mail
/\  est. 1998             - against proprietary formats
    http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments