Re: [PiN-diskusjon] Gjenoppstartsmøte for personvernforeningen

Thomas Gramstad thomas at efn.no
Tir 13. Jun 2006 20:40:11 CEST

On Tue, 13 Jun 2006, Cynthia Smith wrote:

> Ekskluderende ja. Det er akkurat det jeg tenkte. At det ikke ble
> foreslått en annen dato/tidspunkt, og bare sagt "la oss gjøre
> dette på NUUG-festen", gir inntrykk av at det er forventet at
> man vet om NUUG-festen og skal dit, og at det er forutsetning å
> kunne treffe PiN-medlemmer for å diskutere personvern... men
> men...
>
> Det jeg ville si ang. gjenoppstartsmøte er at man bør gi *minst*
> 2 ukers varsel før det skjer. Noen av oss har andre
> forpliktelser - jobb, familie, andre aktiviteter, osv. - disse
> [...]

Det er INGEN som har foreslått at PiN gjenoppstartsmøte skal
skje på NUUG-sommerfesten. (Gå tilbake og les eposten på nytt.)

Det som er foreslått er at PiN gjenoppstartsmøte finner sted
til høsten (selvsagt som et eget selvstendig møte).

I tillegg er det foreslått at det hadde vært fint om noen av
de interesserte kunne møtes i uformelle sammenhenger før
sommerferien. Dessuten reiser Helge på sommerferie allerede
på lørdag førstkommende. Denne uken er travel med mange
arrangementer som kan ha en viss felles interesse for en del
her, og derfor har det altså blitt foreslått å møtes uformelt
i slike sammenhenger, denne uken.

Forøvrig merket jeg meg at alle som har nevnt NUUG-festen la
ved en lenke til info om den første gangen de nevnte den. Med
andre ord, det er feil at noen har gitt inntrykk av at man
forventes å vite om den.

Thomas Gramstad
thomas at efn.no