[PiN-diskusjon] Gjenoppstartsmøte for personvernforeningen

Lars-Henrik Michelsen lars-henrik at liberal.no
Ons 14. Jun 2006 09:22:38 CEST

Enig med Cynthia her.

Eg er heller ikkje medlem i ENF eller NUUG, og har derfor ikkje tenkt meg
på sommerfesten til sistnevnte. Når PIN legg opp til samankomster (sjølv
om dei er uformelle) på NUUG-festen så blir det litt vel internt for min
del.

Men det er som sagt snakk om eit førebuingsmøte, ikkje oppstartsmøte. Og
dersom det ikkje passar å møtes andre dagar på ein meir nøytral plass, så
er det jo heldigvis ingen som kan nekte desse som skal på NUUG-festen å
snakke saman. Heldigvis...hehe.

Når det gjeld sjølve oppstartsmøte så snakka vi vel om at det skulle vere
etter sumararen. Eg ser for meg siste halvdel av august. Det er viktig å
få med folk med ulik bakgrunn, så oppgåva no er mobilisering.

Lars-Henrik