[PiN-diskusjon] Personvernforeningen invitert til å delta på vitenskapskafeen i Oslo

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fre 12. Jan 2007 13:36:22 CET

Jeg fikk nettopp telefon fra en fyr hos vitenskapskafeen i Oslo, som
fortalte at de 25. januar har tenkt å arrangere en debatt relatert til
lanseringen av MinSide.  De har fått tak i en kryptoekspert fra NTNU
og kunne tenke seg noen til å snakke om personvern og
Internet-sikkerhet.  Han hadde snakket med Gisle Hannemyr som hadde
foreslått meg.  Det er snakk om 2 timers sesjon med 20 minutters
presentasjon og påfølgende debatt.

Jeg er litt i tvil om jeg rekker det, og heller ikke overbevist om at
jeg er rette vedkommende for en slik debatt.  Er det noen som har syn
på saken?

Mer info om opplegget finnes på
<URL:http://www.vitenskapskafeen.no/oslo/indexoslo.asp>.

Vennlig hilsen,