[PiN-diskusjon] På tide med et interrimstyre i personvernforeningen?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Søn 1. Feb 2009 18:12:31 CET

Jeg tror det er på tide å strukturere arbeidet i personvernforeningen
litt.  En ide for å oppnå mer aktivitet og få mer aktivitet i
foreningen er å sette sammen et interrimstyre som får et år på seg til
å tromme sammen til et nytt årsmøte og velge et styre på mer
demokratisk vis.  Jeg tror det bør være 3-5 personer i interrimstyret.

Er det noen som kunne tenke seg å sitte i et slikt interrimstyre?
Mitt forslag er å ta utgangspunkt i de som har vist aktivitet på
epostlisten pin-diskusjon i 2008 og 2009, og høre om disse kunne tenke
seg å skape aktivitet i personvernforeningen.  Her er den komplette
listen over postere, sortert på antall meldinger.

     37  Thomas Gramstad
     14  Petter Reinholdtsen
      5  Kenneth Semb Lund
      4  Gisle Hannemyr
      3  Gunnel Helmers
      2  Per Inge Oestmoen
      2  Michael Undseth-Gyllenberg
      2  Gro Halvorsen
      2  Dag Wiese Schartum
      2  Cory Doctorow
      1  Tor Bjorstad
      1  Thomas Finneid
      1  Svein Olav Nyberg
      1  Svein Erik Fornes
      1  Rune Kristian Viken
      1  Odd Kleiva
      1  Lars Frelsoy
      1  Kari Beate Rygg
      1  Joar Rasmussen
      1  Fredrik Evjen
      1  Frank Lorvik
      1  Electronic Frontier Foundation
      1  Eivind Syvertsen
      1  Datalagringsdirektivet.no
      1  Bjørn Steensrud
      1  Arild Jansen

Jeg mistenker at Cory Doctorow, Electronic Frontier Foundation og
Datalagringsdirektivet.no ikke kan stille. :)

Vennlig hilsen,
--
Petter Reinholdtsen