[PiN-diskusjon] Re: På tide med et interrimstyre i personvernforeningen?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Ons 4. Mar 2009 17:38:36 CET

[Petter Reinholdtsen 2009-02-01]
> Er det noen som kunne tenke seg å sitte i et slikt interrimstyre?

Ingen har svart på min epost her, så derfor forsøker jeg med personlig
kontakt med folk som jeg tror kan være interessert, og forsøker å
sette sammen et interrimstyre den veien.  Når det er gjort, kommer jeg
til å annonsere et interrimstyre, og så ser vi hvordan det går med
personvernforeningen når et nytt styre er på plass.

Hvis noen har innsigelser på dette, så tar jeg gjerne imot innspill
her på epostlista.

Vennlig hilsen,
--
Petter Reinholdtsen