[PiN-diskusjon] Alternativ personvernforening?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tir 29. Sep 2009 14:41:19 CEST

Jeg ble nettopp ringt opp av journalist Pål i VG-Nett, som lurte på om
jeg hadde noe med personvernforeningen å gjøre og om
personvernforeningen hadde anmeldt noen for brudd på personvernloven.
Jeg innrømmet kjenskap til personvernforeningen, og avkreftet at vi
hadde anmeldt noen som helst, så vidt jeg kjente til.  Jeg antar det
ville vært omtalt her på listen hvis noen hadde anmeldt noen på vegne
av personvernforeningen.  Nevnte også at foreningen ikke var helt
operativ og at det ikke fantes noen leder for tiden.

Tok deretter et søk på Google, og oppdaget
<URL:http://no.wikipedia.org/wiki/Personvernforeningen> som forteller
om en alternativ personvernforening som ble stiftet i 2007.

Mulig det er litt forvirring på gang her. :) Kanskje et samarbeid
eller en sammenslåing kunne være en ide?

Vennlig hilsen,
--
Petter Reinholdtsen