[PiN-diskusjon] Re: Webside for PIN

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Man 28. Jun 2010 11:47:54 CEST

[Anita]
> Heisann,

Hei.

> Vi har laget en webside for personvern i Norge ved bruk av Drupal som er
> ypperlig for informasjonsadministrasjon. Selve designet er ikke så
> avansert, men vi har laget mange nyttige visninger av informasjon som er
> sentralt for foreningen. Designet kan oppdateres raskt ved nedlastning av
> gratis utseende mal (theme) eller ved å kjøpe en utseende mal (theme) for
> noen hundrelapper på nettet.
>
> Dersom dere ønsker å overføre nettstedet til dere selv, er dere hjertlige
> velkommne til det, helt gratis selvfølgelig.
>
> Se nettstedet: http://diw.ifi.uio.no/gruppe10

Veldig bra.  Cc til pin-diskusjon@, for å orientere medlemmene om din
gruppes arbeide.

Det er absolutt interessantå overføre den, men er usikker på hvordan
det teknisk kan ordnes, da dagens wiki vedlikeholdes av andre enn meg.

Er det mye av innholdet som er eksempelinnhold som bør slettes før den
tas i produksjon?  Hvor har dere hentet innhold til demoutgaven?

Vennlig hilsen,
--
Petter Reinholdtsen