[PiN-diskusjon] Spam på www.personvern.no

Stein Vråle stein at terminator.net
Ons 22. Sep 2010 21:13:16 CEST

On Wed, 22 Sep 2010 20:09:15 +0200
Petter Reinholdtsen <petter.reinholdtsen at usit.uio.no> wrote:

> Hei, Stein.  Kan du se på problemet med at www.personvern.no
> inneholder søppel?  Jeg har ryddet opp en gang, men snørrungene kom
> igjen.

Siten kjører på en gammel wikimedia versjon, som er vanskelig å
oppgradere dessverre :/

> Det bør dermed finnes en mer permanent løsning.

Ja vi drøftet vel dette for en stund siden, men det rant ut i sanden
tror jeg?

Vi kan evt. installere en nyere mediawiki versjon på en ny boks. Men vil
antagelig trenge litt hjelp med å eksportere innholdet fra den gamle.

Evt. finne en annen platform? Mulig mediawiki er litt overkill for
personvern.no.

/Stein