[PiN-diskusjon] PiN -- og Norak Personvernforening...

Stein Vråle stein at terminator.net
Tir 12. Okt 2010 22:48:20 CEST

On Tue, 12 Oct 2010 22:02:05 +0200
Jo-Erlend Schinstad <joerlend.schinstad at gmail.com> wrote:

> Åfyttirakkern. Noen ganger skulle jeg ønske at bruk av domenenavn var
> litt mer kontrollert og begrenset enn det er. Jeg ble uvel av å lese
> de sidene der. Er det overhodet noe som kan gjøres med det?

Et tiltak kan kanskje være å gjøre pin sidene mer attraktive og
levende, og siden vi helst bør oppgradere dagens web site i alle
fall (ref Petters mail tidligere), kan vi vurdere å bytte til en
"friskere" platform. Jeg er i tvil om mediawiki egner seg for
foreningsbruk, det blir litt grått og mer oppslagverk. Hva med å se på
Drupal feks, den er kanskje mer egnet for type nyheter og jevnlige
oppdateringer?

http://drupal.org/

/Stein