[PiN-diskusjon] Georg Apenes stifter organisasjonen Digitalt personvern

Thomas Gramstad thomas at efn.no
Tir 18. Okt 2011 17:49:37 CEST

On Mon, 17 Oct 2011, Petter Reinholdtsen wrote:

> Hvis dette blir en medlemsorganisasjon, så undrer jeg på om det
> kanskje er en god organisasjon å anbefale i stedet for å forsøke å
> få liv i foreningen Personvern i Norge, og kanskje også vurdere å
> donere personvern.no til dem. Venter spent på oppfølgingen for å se
> hva Hr. Apenes kommer med.

Jeg støtter disse forslagene, særlig ettersom Digitalt Personvern er
åpen for tanken om å utvikle seg til en generell
personvern-organisasjon (og ikke bare rettssak mot DLD).

Kanskje det er en ide med en pressemelding om at
personvern.no-domenet doneres til Digitalt Personvern?
(Men først avtale evt. donasjon med dem på forhånd.)

Thomas Gramstad
thomas at efn.no