[PiN-diskusjon] PIN-koder

Thomas Henden t_henden at hotmail.com
Ons 19. Okt 2011 03:55:55 CEST

Vet ikke helt hvorfor jeg er medlem her, men spør likegodt hvordan arbeidet med pinkoder
og sikkerhet går? Også jeg har reagert på at pinkoden bare er på fire siffer, og ikke et
passord, men det går vel på at minibankene i såfall måtte hatt et fullt tastatur, men det hadde
vel ikke kostet så mye å oppgradere over tid, med en god nok overgangsperiode, vel?

Iris-skann hadde selvsagt vært enda mer effektivt mht. sikkerheten, bare å se inn i kamera, samtidig som et godt bilde av en hver som (forsøker å) ta ut penger, blir tatt.

Thomas Henden.