[PiN-diskusjon] Hva skjer'a?

Jonny Birkelund jonnyb at opera.com
Tor 27. Apr 2006 22:11:19 CEST

Marit Halse <personvern at tiram.org> writes:

| På Wed, 19 Apr 2006 17:45:45 +0200, skrev Petter Reinholdtsen

| Det gjelder sikkert fleire av de som står på lista her! Men det er
| klart  man gjerne vil hjelpe til:) Men kan jeg spørre om det er noe
| konkret på  gang -- er det for eksempel planer om generalforsamling?
| Presseskriv?  Buttons? :)
kun buttons :-) hehe.

Vi bør først få en kritisk masse med interesserte (imho) og så ha
ekstraordinær generalforsamling. Jeg savner sårt folk utenfor det
vanlige nettverket vårt. (f.eks bestemødre osv)

Hva med et leserinnlegg i diverse lokalaviser og be folk engasjere
seg? Noen ide?

--
Regards

Jonny Birkelund