[PiN-diskusjon] Forsiden til foreningen bør forbedres

Marit Halse personvern at tiram.org
Søn 7. Mai 2006 15:28:57 CEST

På Sat, 06 May 2006 12:50:37 +0200, skrev Petter Reinholdtsen
<pere at hungry.com>:

> Noen som har forslag til hva vi bør ha på forsiden til foreningen, dvs
> <URL:http://personvern.no/wiki/index.php/Hovedside>.  Det som står der
> i dag er ikke veldig innbydende for potensielle medlemmer.

Jeg hadde tenkt å ta opp det samme. Personvern.no kunne trenge en liten
designoverhaling, rett og slett -- sida slik den ser ut nå virker ikke
spesielt innbydende.

Hva om vi satte sammen ei lita gruppe med frivillige (3-4 stk) som kommer
opp med et par forslag til design og layout? Jeg stiller glatt til ei slik
gruppe sjøl, men jeg kjenner ikke noe videre til wikier, så der bør være
med minst en person med snøring på slikt og:)

--
Marit Halse
mailto:personvern at tiram.org -- http://tiram.org/blogg/