[PiN-diskusjon] Gjenoppstartsmøte for personvernforeningen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Man 12. Jun 2006 17:34:42 CEST

[Helge H. Follestad]
> Kanskje man kan ha en mer uformelt datalagringsdirektiv-møte før
> sommeren?

Det høres jo ut som en veldig god ide å gjennomføre noen møter for å
få litt oppmerksomhet og aktivitet før gjenoppstartsmøtet.

> Hva med å møtes etter ITAKT-møtet?
>
> <http://itakt.no/1_moeteplan/neste_medlemsmoete.htm >
>
> Dvs. noe etter kl. 18 den 15. juni. Noen som har forslag til sted?

Den dagen er jeg travelt opptatt med perl-konferanse og sommerfest for
fri programvare-, unix- og åpne standardsentusiaster i NUUG-regi
(http://www.nuug.no/), så jeg kan ikke stille.  Men synes det høres ut
som et møte der personvernforeningen bør være representert, så jeg
håper noen kan møtes der.

> Så kan man ha litt bedre tid til et formelt oppstartsmøte, og
> likevel forsøke å drive litt virksomhet allerede.

Jepp.  Kanskje vi burde lage en "flyer", dvs et A5-ark med info om
foreningen, som vi kan dele ut til de som er interessert?  Noen som
har slike evner?

Vennlig hilsen,
--
Petter Reinholdtsen