Re: [PiN-diskusjon] Gjenoppstartsmøte for personvernforeningen

Cynthia Smith feitpingvin at gmail.com
Tir 13. Jun 2006 17:48:42 CEST

On 6/13/06, Helge H. Follestad <helgehf at student.matnat.uio.no> wrote:

Det er fortsatt gratis 35 plasser så andre interesserte kan kanskje
> også melde seg på? Ulempen kan være at de som ikke er
> datainteresserte føler dette som ekskluderene.

Ekskluderende ja. Det er akkurat det jeg tenkte. At det ikke ble foreslått
en annen dato/tidspunkt, og bare sagt "la oss gjøre dette på NUUG-festen",
gir inntrykk av at det er forventet at man vet om NUUG-festen og skal dit,
og at det er forutsetning å kunne treffe PiN-medlemmer for å diskutere
personvern... men men...

Det jeg ville si ang. gjenoppstartsmøte er at man bør gi *minst* 2 ukers
varsel før det skjer. Noen av oss har andre forpliktelser - jobb, familie,
andre aktiviteter, osv. - disse må planlegges rundt. Jeg har i alle fall
ikke så mye fritid at jeg kan ta ting på sparket...

Det bør heller ikke være i sammenheng med andre møter/arrangementer, men et
rent, selvstendig PiN-møte.

Cynthia