[PiN-diskusjon] Medlemstall pr. i dag

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tor 7. Jun 2007 23:58:52 CEST

Jeg tok en titt på antall abonnenter på epostlistene til
personvernforeningen, og fikk lyst til å dele det med dere.  Det er i
dag 39 abonnenter av pin-medlemmer, som brukes for a holde rede på
hvem som anser seg som medlem i foreningen, og 29 abonnenter av
pin-diskusjon som er der epostutvekslingene foregår.  Det er litt
forvirrende at vi tilsynelatende har 10 medlemmer som ikke mottar
diskusjonene og annonseringene, men jeg tror ikke det er noe vi ønsker
å gjøre noe med, da alternativene jo er at vi får to epostlister for
diskusjoner og hele poenget med todelingen dermed forsvinner.

Vennlig hilsen,
--
Petter Reinholdtsen