[PiN-diskusjon] På tide med et bedre register over overvåkningskamera

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Lør 14. Feb 2009 12:31:16 CET

For noen uker siden, etter en diskusjon på EFN-listen, sendte jeg et
spørsmål til datatilsynet om innsyn i deres register over
overvåkningskamera.  Bakgrunnen er et ønske jeg har om å lage et kart
over hvor overvåkningskamera er plassert i Norge.  En
inspirasjonskilde er et prosjekt fra New York,
<URL:http://www.mediaeater.com/cameras/>.

Her er spørsmål og svar, samt noen kommentarer på slutten.