[PiN-diskusjon] Re: På tide med et bedre register over overvåkningskamera

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tir 3. Mar 2009 13:49:38 CET

[Walter Martin Tveter]
>  https://www.personvern.uio.no/pvo/behandlinger/?advanced=false&query=kamera&searchBtn=S%C3%B8k
>
> For kameraer ved UiO.

Jeg tok en nøyere titt, og må innrømme at jeg ikke er istand til å
gjette hvor kameraene nøyaktig er plassert ut fra tilgjengelig
informasjon.  F.eks. "UA/ITV Kameraovervåking - innkjøringsbommer
BL00" antar jeg er utendørs og tar bilde av det offentlige rom, men
jeg aner ikke hvor BL00 er. :/ "UA/ITV Kameraovervåking Botanisk hage
TØ00" likeså.  Antar det er i Tøyenparken, men den er stor og det er
vanskelig å vite hvilket kamera dette gjelder, hvis det er flere av
dem (har ikke vært i parken for å lete).

Da blir det vanskelig å få dem inn på kartet.

Vennlig hilsen,
--
Petter Reinholdtsen