[PiN-diskusjon] Re: På tide med et interrimstyre i personvernforeningen?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tir 10. Mar 2009 12:52:38 CET

Jeg har spurt og fått ja fra Gisle Hannemyr og Michael
Undseth-Gyllenberg.  Dagens interrimstyre består dermed av oss tre.

Jeg tror det er arbeid til flere enn tre, så meldt ifra hvis du er
interessert i å bidra, eller vet om noen som kunne bidra i
interrimstyret.  Interrim-styret har ikke fått gjort noe så ennå, og
vil bruke de neste månedene til å få på plass mer informasjon på web.

Vennlig hilsen,
--
Petter Reinholdtsen