[PiN-diskusjon] Et knippe overvåkningskamera i vegvesenets regi

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Lør 16. Apr 2011 18:09:39 CEST

har en liste med kamera som vegvesenet disponerer og som de publiserer
bilder fra regelmessig på web.

Hvis jeg har forstått det riktig, så har vegvesenet direkte videostrøm
fra disse kameraene inn til sine sentraler, og jeg mistenker politiet
har tilgang til dem ved å logge inn via "Logg inn for politiet" på

Jeg vet ikke hvor mange av disse kameraene som er registrert
på <URL: http://people.skolelinux.org/pere/surveillance-norway/ >,
men det hadde vært fint om alle var registrert der.

Vennlig hilsen,
--
Petter Reinholdtsen