Re: [PiN-diskusjon] Fransk etteretning spionerte på journalist for presidenten

Kristoffer stoffix at gmail.com
Tir 1. Nov 2011 18:55:56 CET

Jeg så for et stund siden en artikkel der det stod at
datalagringsdirektivet hadde
blitt brukt for å finne kilden til reportere, og ellers overvåke
mediene. dette var
vel i et østeuropeisk land tror jeg, jeg husker ikke helt sikkert.

Dette er definitivt ikke det siste vi ser til slike saker!

_
Kristoffer