[PiN-diskusjon] sykveld for å sy poser som stopper mobil stråling.

Thomas Gramstad thomas.gramstad at ub.uio.no
Søn 16. Jun 2019 18:05:41 CEST

On Sun, 16 Jun 2019, Petter Reinholdtsen wrote:

> [Jonny Birkelund]
>
> Hurra, jeg gleder meg.  Jeg tar med meg noen testposer og en symaskin.
> Kanskje slike poser er noe noen er villige til å betale for?

Ja, absolutt. Jeg er villig til å sponse foreningen med litt
penger dersom noen kan gjøre syjobben for oss som er fullstendig
hjelpeløse på bærtur når det gjelder sying! :)

Tror absolutt det kunne bli en greie som gir både synlighet og
penger til foreningen.

Jeg kan nok komme en tur innom den mandagen hvis noen vil sy for
meg på stedet der og da. (Er det noen variasjoner mht fargevalg
eller andre ting? :)

> Jeg har oppdatert <URL: http://personvern.no/MobilPausePose/ >
> slik at vi har et samlingspounkt for oppdatert informasjon. :)

*tommel opp*

PS: Jeg kjenner en del folk som er flinke på sying, bl a
viking-reenactere o l. Kan det være aktuelt å invitere noen av
dem?

Thomas