[PiN-diskusjon] Faraday-bur vs avslått eller flymodus (Re: sykveld for å sy poser...)

Thomas Gramstad thomas.gramstad at ub.uio.no
Fre 21. Jun 2019 02:41:03 CEST

Hei,

Har pitchet arrangementet en del og har møtt følgende
innvendinger/spørsmål:

(1) Hva skal man egentlig med posen/Faraday-buret når man bare
kan slå mobilen av?

(2) Hva skal man egentlig med posen/Faraday-buret når man bare
kan sette mobilen i fly-modus?

Altså, hva er det Faraday-buret kan gi som man ikke oppnår ved
avslått mobil eller mobil satt i fly-modus?

Thomas