[PiN-diskusjon] How to Destroy Surveillance Capitalism av Cory Doctorow på norsk?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Man 12. Okt 2020 12:59:42 CEST

[Petter Reinholdtsen]
> Jeg skal forsøke å huske det, håper det skjer raskt. :) Vi er på 6% så
> langt.

Da er vi kommet til 62%, og korrekturen kan begynne.  Hvis flere bidrar
og alt går raskt så kan vi kanskje få ut boken før jul?  Kanskje noen
kunne finne den under juletreet i år? :)

I første omgang er det å lese gjennom hver enkelt streng på
og se at den reflekterer den engelske originalen.  Neste steg er å lese
teksten i sammenheng.  Når vi er på 100% skal jeg legge ut
korrekturlesingseksemplarer av teksten for å kunne lese slik korrektur.

--
Vennlig hilsen
Petter Reinholdtsen