[PiN-diskusjon] PiN -- og Norsk Personvernforening...

Svenn-Arne Dragly sa at fribit.no
Fre 15. Okt 2010 14:01:05 CEST

 On 10/15/2010 10:36 AM, Petter Reinholdtsen wrote:
> [Thomas Gramstad]
> Jepp.  Kanskje en tilnærming der vi inviterer markante stemmer rundt
> personvern i offentligheten til å danne et styre i PiN kan være en
> løsning på dette.  Mine andre forsøk har jo ikke lykkes. :/
Det ble nevnt på forrige styremøte i StoppDLD at man burde gjøre seg opp
noen tanker der om hva som skjer etter at kampen om DLD er over. Det var
for det meste stemning for at organisasjonen StoppDLD er saksorientert
og dermed opphører når DLD er borte, men at det kunne være en idé å
plukke opp noe av det initiativet og engasjementet som har vært og
videreføre det i andre organisasjoner.

Det er sikkert ikke dumt å ha dette i bakhodet dersom man vil rekruttere
flere engasjerte mennesker fra ulike organisasjoner, politiske partier
mm. Kanskje PiN kunne fungere som et felles fora for alle de
organisasjonene som nå har personvern på dagsorden?

--
Vennlig hilsen,
Svenn-Arne Dragly
sa at fribit.no